Промотивните твитови ќе можат да таргетираат според 20 различни јазици

Тwitter ќе им овозможи на огласувачите да таргетираат реклами на 20 различни јазици. Јазичното таргетирање, кое е достапно преку Ads API, е уште една алатка за прикажување на порелевантни реклами – кои се 90 отсто од приходите на Twitter – покрај таргетирањето според интерес, клучни зборови, пол и географска локација. Со јазичното таргетирање огласувачите ќе можат да им покажат реклами на луѓе кои зборуваат различни јазици во еден регион, пример може да се таргетираат шпански туристи во САД, преку гео-таргетирање на САД, според интерес за патување и според шпанскиот јазик, објаснува Twitter.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии