Тwitter го купи TweetDeck за меѓу 40 и 50 милиони долари

Според изворите на TechCrunch, купувањето на TweetDeck е „дефанзивен потег“ на Twitter како одбрана од UberMedia, стартап за апликации и креирање мрежа околу Twitter кој го купи претходно EchoFon и уште куп други вакви апликации преку кои си сервира свои реклами.

Twitter го купува TweetDeck за да не се дозволи UberMedia да има големо влијание врз Twitter преку апликациите за твитање. Се претпоставува дека TweetDeck го користат околу 11 отсто од сите твитерџии.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии