Сега може да закажувате твитови, но само ако сте огласувач

Twitter воведе опција за закажуње на твитови, но таа нема да биде достапна за твитерџиите бидејќи тие, нели, треба да споделуваат информации во реално време, туку е наменета за огласувачите да закажуваат пораки за нивните маркетинг и ПР кампањи. Како што вели друштвената мрежа, опцијата ќе им дозволи на огласувачите да ги ослободат луѓето кои ги следат кампањите ноќ и ден, кога треба да објават пораки во несоодветни времиња, но и да закажат пораки за премиери и настани.

Закажувањето твитови, кое беше достапно само преку трети апликации како на пример Hootsuite, сега ќе може да се направи директно преку преку ads.twitter.com платформата. Може да се закажат и промовираните твитови, односно рекламите, но и твитовите споделени преку профилот на брендот. Твитовите може да се закажат секоја следна минута се до една година однапред.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии