Продажбата на OldSpice се дуплираше по стартување на YouTube кампањата

Официјално „The Man Your Man Could Smell Like” кампањата креирана од Wieden+Kennedy за потребите на Old Spice започна во февруари започнувајќи со телевизиски реклами и на други платформи, a оригиналната реклама вкупно до сега е гледана над 19 милиони пати.

Што се однесува до YouTube и другите друштвени медиуми, Old Spice пред малку повеќе од месец започна да објавува персонализирани видеа каде Исаја Мустафа им се обраќа на фановите и други познати личности, и за тој период беа објавени 180+ видеа кои успеаjа да генерираат неколку десетина милиони гледања и десетици илјади коментари, и секако двојно зголемена продажба.

Old Spice е неверојатен пример не само на како да се направи интересно вирално видео, туку и како да се отвори неверојатно забавна интеракција со корисниците од друштвените мрежи.

Еве ја пораката на Исаја кон сите, а повеќе видеа ќе најдете на Old Spice каналот.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии