Продадени 300.000 iPad-и во првиот ден

Значајно за iPad, покрај сите слични можности со музичкиот уред iPod, е што има многу 9.7-инчен екран. кој е одличен за гледање уметнички слики, но уште поважно, одличен за читање текст.

Можноста да се чита од електронски уред отвора нова димензија за весниците и магазините да пробаат да навлезат во дигиталниот свет. Можеби печатената форма полека умира, но дигиталната допрва треба да се роди. Покрај дополнителните креативни можности да се направи интерактивна содржина, магазините и весниците сега имаат и одлична шанса да воведат и претплата за своите текстови.

Подолу е видео од интерактивна iPad форма на ViV магазинот. А тука можете да го видите Time магазинот за iPad.

VIV Mag Interactive Feature Spread – iPad Demo from Alexx Henry on Vimeo.

3 коментари на “Продадени 300.000 iPad-и во првиот ден

  1. Виктор чисто добронамерна забелешка во врска со избројана множина, граматика македонски јазик :)
    во контекст на тоа би биле 300 000 iPad-и…

    Поз…

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии