Поентата на феноменалната кампања е вклучување на корисникот во истата. Откако ќе влезете во другата фаза, ловецот ќе го избрише „shoot“ и ќе побара „повторно да ја напишете приказната“.

Тука вие како гледач станувате учесник. Во празното поле можете да напишете што саката, пример hug, slam love, feed или можеби… fu*k и следува следното сценарио. Капањата е доста интересна и веќе станува вирална, видеото е објавено на 25 август, и за една недела е гледано над 640.000 пати.

YouTube станува oдлично место за креативни реклами. Пример, Old Spice или можеби интервјуто со Силвестер Сталоне за неговиот најнов филм се едни од поинтересните.

2 коментари на “Ловецот ја [што] мечката? Нова интерактивна YouTube кампања

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии