Лажните вести за изборите во САД имале поголем интерес од вистинските вести

Лажните вести кои се актуелна тема во моментов, последните три месеци од кампањата за претседателските избори во САД имале поголем интерес кај публиката од вестите на етаблираните медиуми.

New York Times, Washington Post, Huffington Post и NBC News на три месеци пред изборот на претседател во САД станаа здодевни за читателите. Најголем дел од овие вести се проширија преку најголемата друштвена мрежа, а интересно е дека „ангажиранoста“ на Facebook и лажните вести се во подем по промената на „trending“.

BuzzFeed направи споредба на дваесетте водечки вести и лажни вести во овој париод, а резулатите покажуваат дека повеќе ангажман има на лажните вести. Ангажман е бројот на споделувања, коментари и реакции на вестите. Етаблираните медиуми на своите вести имаат 7.3 милиони, сајтовите кои објавуваат лажни вести 8.7-милиони.

facebook-engagement-numbers-796x378

Image: BuzzFeed

Марк Закерберг објасни дека освен ова на социјалната мрежа има и куп други приказни, па само бирањето на топ 20 не дава вистинска слика за вестите на социјалната мрежа. Сепак, вистината е дека социјалната мрежа нема никаков мотив да ги укине лажните вести. Повеќе кликови и споделувања значат повеќе реклами и повеќе пари.

Најсподелувана вест е онаа за поддршката која Папата Францис ја искажа за Доналд Трамп, иако официјална поддршка немаше, а веста беше лага.

Повеќе податоци за анализата и начинот на кој се собираа податоците, може да прочитате на BuzzFeed.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии