Како брендирањето функционира кај друштвените медиуми (инфографик)

Поголемиот дел од корисниците ги прифаќаат брендовите на Facebook, 39 отсто твитаа за брендови, 58 отсто имаат кликнато Like на фан страна, а дури 41 отсто од корисниците имаат споделено содржина од бренд, се вели во инфографикот на Ask your target market за како брендирањето функционира на друштвените мрежи, пред се на Twitter и Facebook.

Поради овие статистики, препораките за брендовите се да бидат активни дневно на мрежите и да се поврзат со корисниците за да изградат лојална заедница. Таа заедница брендовите ќе треба потоа да ја негуваат и често подмитат и наградат за лојалноста. Најпосакуваните од корисници промотивни содржини се купоните, промоциите и попустите, а интервјуата од брендовите им се најмалку важни.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии