„Се наметна потребата да се обратиме преку социјалните медиуми токму кон онлајн публиката и да почнеме да градиме однос преку нивното позитивно искуство со нашиот систем.“ вели Александар Тасев (@alektasev). Користејќи ги друштвените мрежи Facebook и Twitter, ТC.mk за еден ден успеа да стигне до доста позитивни резултати, вели г-дин. Тасев.

„Самото приближување и запознавање на голема публика со нашиот систем на непосреден начин е голема придобивка. Инаку подетално во голем број на технички параметри денеска имавме експлозија. За 2-3 часа имаше:

  • регистрирани 80-тина нови корисници
  • прегледани над 10.000 страни
  • околу 500 уникатни посети
  • нарачани 33 подароци
  • 80 нови фанови на нашата Facebook страна
  • 22 нови следбеници на Twitter
  • блог постот имаше 43 споделувања на Facebook.“

Секако дека кампањата им донесе резултати на TC.mk, но од друга страна креативноста на оваа кампања има огромен ефект врз поголемо разбирање и запознавање на корисниците со е-шопингот, област во која само 3-8% од македонските корисници покажале интерес според последните статистики.

7 коментари на “ИТ.мк: Со 1 шоља за 1 денар за 1 ден до успех

  1. На оние кои присуствуваат и на туш и на свадбата-Тоа е толку груб само да доведат еден подарок! Ако само сакате да им даде на еден подарок, тогаш само присуствуваат на еден настан. Да присуствуваат и двете и само им даде на еден подарок не е само евтин и натруфен, тоа е срамно за време и напор и пари дека домаќин стави до имаат страна за невестата и / или младоженецот.Дури и кога тоа не е свадба поврзани, никогаш не треба да се појавиш со празни раце до настан дека некој е домаќин за да присуствуваат.

  2. @Alexandar Tasev може ли да бидеш поопширен (и евентуално да ја споделиш пријавата)? Да не се мачиме до патентиот завод со барање за пристап до информации од патентната база.

  3. @Урнебес Хост провери во Попе компани,http://www.popecompany.com.mk/REKMAT.html или воhttp://www.lordimpeks.com.mk/

    @Новица пријавата содржи нови процеси за овозможување на нашиот интегриран систем. Посебно се потенцирани механизмот за осигурување на корисничкото задоволство и специфичниот процес на управување со рекламации во ТЦ.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии