Истражување за онлајн .мк рекламниот пазар, навики и потрошувачка

Мобилната телефонија, па автомобилската индустрија се водечките индустрии кога се работи во рекламирањето со веб медиуми. Најголемо рекламирање е забележано во ланскиот април кога се потрошени 10.70% од 1.280.438  евра од бруто буџетот за рекламирање во 2010-та, покажува истражувањето на Httpool Macedonia и Ipsos Strategic Puls.

Поделено според веб медиумите, дури 66.82% се забавни портали за разонода, по што следат информативните и ИТ веб медиуми.

Во истражувањето е интересно што се вели дека најголемата интернет публика се млади меѓу 15 и 19 години, а по нив најголеми интернет корисници се група од 35 до 45 корисници, додека бројот на корисници стари од 20 до 24 години се скоро исти како интернет корисници меѓу 55-59 години, што е малку неверојатно.

Еве ја презентацијата.

Посетеност и потрошувачка на интернет медиумите во Македонија, истражување од Httpool & Ipsos Strategic Puls

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии