Интересот за виртуелната реалност кај купувачите се намалува

Сѐ помалку корисници се интересираат за виртуелната реалност. Ова барем го покажува продажбата на очила за виртуелна реалност на Amazon. Анализата е направена врз база на вкупната продажба на уредите од Sony, Samsung, Facebook/Oculus и HTC, вели Thinkum.

Она што може да се забележи е пораст на продажбата на очилата со излегувањето на Skyrim VR. Ова може да биде и потврда дека навистина постои недостаток на содржина за виртуелната реалност, што секако е точно. За жал игрите, а и целата останата содржина кога виртуелната реалност е во прашање е и премалку и недоволно добра.

Очекувано, своите максимуми очилата ги имаат блиску до датите на излегување. Најнов од овие уреди е Oculus Go, кој иако беше во најпродаваните 10 по продажба, сега е во најпродаваните 100.

Недостигот од содржина секако е најголемиот проблем на виртуелната реалност. Но, тука конечно е и конкуренцијата. Проширената реалност е „кул детето“ на игралиштeтo со кое сите сакаат да се дружат. Google, Apple и Microsoft сериозно инвестираат во оваа технологија, па интересот не треба да изненади никого.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии