InTech X Meets Massive Interactive – Интервју со Алекс Крупнов, заменик претседател за инженерство

Ова интервју е дел од серијалот интервјуа со спикерите кои ќе говорат на настанот InTech X Meets Massive Interactive, кој ќе се одржи на 5-ти декември. Настан на кој ќе се зборува за повеќеплатформскиот кориснички интерфејс и транзицијата од хибриден до нативен, и ќе се разбиваат митовите во однос на .NET развојот и неговата примена во светот на Docker containters, AWS и слично.


На InTech X Meets Massive Interactive ќе можете да го слушнете и Алекс Крупнов, заменик претседател за инженерство во Massive Interactive. Во минатото има работено како еден од главните инженери во Microsoft и како директор за развој на производи во Kit Digitial.

Крупнов ќе зборува за најважните достигнувања и предизвици на Massive Interactive и неколку успешни приказни за своите корисници. Тој има искуство со системи со високи перформанси, решенија за архитектура на комплексни системи, со фокус на управување со технологија врз база на вештините на секој од тимот.

Сте работеле во огромна компанија како Microsoft, како се споредуваат предизвиците во Microsoft и Massive?

Работите се секако подинамични во Massive. Почнав како софтвер архитект пред 4 години и сигурно можам да кажам дека е многу лесно да се влијае и да се биде успешен тука. Во овој момент поминуваме и низ значителен раст, така што предизвиците стануваат скалабилни и затоа искуството од Microsoft секако, ми помага многу.

Колку долго сте со Massive Interactive? Кои се вашите редовни обврски овде?

Јас сум со Massive околу 4 години. Јас сум одговорен за инженерскиот тим за испорака на услуги од околу 150 луѓе низ Лондон, Прага, Сиднеј и, се разбира, Скопје.

Што работиш ти во Скопје и што всушност прави Massive Interactive?

Нашите проекти се фокусираат исклучиво на развојот на апликации за видео забава, како и UI и облак алатките. Нашата канцеларија во Скопје ги претставува сите струи на нашата работа.

Што се надевате да постигнете овде?

Ние би сакале Македонија да биде еден од нашите приоритетни региони за раст на бизнисот, фокусирајќи се на доведување на локалните таленти.

Што е тоа што го натера Massive Interactive да отвори канцеларија во Скопје, како се споредува со другите локации?

Даша (HR во Massive Interactive): Имаме големо искуство дека Скопје е како скриен дијамант во техничката индустрија. Вработивме неверојатно талентирани и паметни луѓе и тоа нè натера да отвориме канцеларија во Скопје. Исто така, пријатниот и пријателски пристап на локалното население го одзема здивот.

 Кои технологии ги користи Massive во нивниот развој на производи?

Нашиот инженерски тим користи различни технологии за нашите производи и услуги.

UI Stack кој вклучува: Java, Swift, Typescript / Javascript, Haxe. На backend користиме најмногу. NET и Node.Js. Нашиот cloud stack е AWS базиран на класични и “docker” системи.

Во последната година, која алатка имала најголем напредок и била “game changer”?

Видовме дека “docker + kubernetes” почесто се појавуваат за нашите проекти, како и. NET Core.

Според вашето лично мислење, која е најсилната и која е најслабата точка на македонските програмери? Што треба да се промени кај македонската заедница на програмери за понатамошно подобрување?

Верувам дека нашиот македонски тим е исклучително ценет и технички силен. Момците и девојките не се плашат да преземат одговорност и да скокнат во решавање на проблемите. Како мала негатива, оваа страст понекогаш треба правилно да се канализира преку дискусија пред да се спроведе решението!

Влезот на настанот е бесплатен и може да го посетите доколку се регистрирате на следниот линк.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии