Има четири пати повеќе онлајн реклами за десктоп отколку за мобилните платформи

Десктоп ја надминува четирикратно мобилната платформа кога е во прашање онлајн рекламирањето преку пребарување, покажа анализата на IAB за 2014. Барем во САД, за каде се однесува извештајот, заработката од реклами и огласи е во постојан пораст и во 2014 година достигна 49,5 милијарди долари.

Сепак мобилното рекламирање има пораст од 76 отсто во 2014-та, по што следат рекламирање преку друштвените мрежи со 57 отсто раст. Покрај малиот пораст од 3 отсто пребарувањето остварува најголем дел од онлајн приходите или 50 отсто од вкупните приходи. Најголем канал е десктоп пребарувањето на кој отпаѓаат 18,4 милијарди или 38 отсто од вкупните приходи. Втори на листата се „дисплеј“ рекламите, односно банери, видеа и слично. Третото место е за мобилната платформа со 25 отсто од вкупните приходи.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии