Спонзориран текст

Ги “претресуваме” релевантните теми во индустријата: Mоже ли да му верувате на вашиот мобилен и дали претседателите ги прислушуваат своите советници?

Спонзорирано од Weekend Media Festival

во Вести, Спонзорирани

Weekend Media Festival и оваа година од 20-ти до 23-ти во Ровињ ќе собере професионалци од индустријата за комуникации во регионот. Во предавањата, трибини и работилници “претресени” ќе бидат сите актуелни теми и трендови, од политиката и дигитализација до литературата и експедиција на Јужниот Пол, предизвикувајќи жестока дебата.

“Weekend оваа година ни носи навистина разновидни теми на предавањата и панелите, како и многу интересни фестивалски партнери, Франција и Германија. Целата старата фабрика ќе биде во духот на урбаните Париз и Берлин, и сите посетители ќе можат да уживаат во својата култура, уметност и начин на живот “, вели Томо Рицов, директор на фестивалот.


Адрис групацијата и оваа година продолжува да биде сигурен партнер на фестивалот, кој во своите десет години од своето постоење се етаблира како омилено собиралиште за сите професионалци и љубопитни посетители расположени за нови знаења и искуство во индустријата за комуникации.

“Адрис е домаќин и спонзор на Weekend Media Festival уште од првиот ден. Оваа соработка за нас е од неколку значења. Годишно организираме повеќе од 130 конференции и настани, од кои Weekend Media Festival е, секако, најголемиот, најпознатиот, најдолготрајниот и настан со кој сѐ започна пред десет години. Инвестиции од 4 милијарди долари во развој на туристичката понуда на највисоко ниво, ние создадовме услови да се направи Ровињ пожелна и препознатлива дестинација во регионот и во светот. Тоа беше голем придонес за Weekend, во Ровињ носи голема креативна енергија и најновите светски трендови во индустријата за комуникации, и привлекува неколку илјади посетители, со што значително се протега туристичката сезона и е исто така одличен начин за промоција на дестинации “, рече Кристина Миљавац, од корпоративните комуникации Адрис група.

Во првите десет години Weekend Media Festival се има позиционирано како омилено собиралиште за сите професионалци од индустријата за комуникации, а во втората декада ќе направи чекор со повеќе интересни програми и атрактивни награди за најдобрите агенции во регионот. Дел од богатата програма ќе биде посветена на земјите-партнери кои преку предавањата и изложбите ќе ни ги претстават Парискиот шарм и Берлинскиот мултикултурализам; нивните уметници, интелектуалци и иноватори.

“Фестивалот традиционално ги истражува промените на пазарот на локално и на глобално ниво, и ние се обидуваме да навлеземе малку подлабоко под површината на она што се случува околу нас. И оваа година собравме експерти од различни области кои ќе разговараат за теми кои ќе нè натераат да размислуваме. Од самиот почеток нашата цел беше да станеме место за креативност, информации за нови трендови и дискусии за теми релевантни за комуникациската индустрија. Мило ми е што денес колегите не препознаваат како такви и со нетрпение чекаат да видат каде ќе не однесат дискусиите за оваа година”, изјави Никола Врдољак, директор на фестивалот.


Дали ме шпионира мојот мобилен телефон?

Прашањето што секој си го поставил барем еднаш откако мобилните телефони станаа паметни. За она што телефонот може да го направи без наше знаење или дозвола, ќе ни објасни Ален Делиќ, еден од водечките консултанти за информациска безбедност од компанијата Diverto, на предавањето на тема “Дали му верувате на вашиот телефон?”.

Пратеник во најверојатно најдигитализираната земја во светот, естонецот Кале Палинг, на предавањето “Дигитална Република Естонија” ќе се зборува за тоа какво е чувството онлајн да управуваш со животот, додека Дејан Верчиќ, партнер и директор на управување со знаење во словенечката компанија Stratkom на неговото предавање “Комуницирање по зборовите” ќе ни објасни како како комуникацијата се враќа на својот сам почеток – слика – и како тоа влијае врз комуникацијата денес. На своето мултимедијално предавање “Поларен сон – Првата хрватска експедиција на Јужниот Пол,” Давор Ростухар, најпознатиот хрватски авантурист, ќе ни покаже како да ги поместиме сопствените граници и низ што сѐ треба да поминеме за да ги оствариме нашите соништа.

Предавањето “Агрокор – дали медиумите му помогнаа или отежнаа Lex Агрокор” ќе го анализира известувањето на медиумите за ситуацијата со Ахрокор и кризата околу Групацијата Борг. Падот на Агрокор придонесе и за исчезнувањето на Unex кој од згаснувањето на Digitel скоро и да немаше релевантна конкуренција на пазарот на огласување. Како згаснувањето на Unex влијание на пазарот на медиумите, кој профитираше, а кој изгуби, ќе дознаете на панел дискусијата “Живот по ерата на Digitel и Unex”.

Клучни луѓе од регионот ќе зборуваат на панелот “Money never sleeps; реструктуирање на медиумскиот пазар” каде ќе ги анализираат превземања што го променија медиумски пејзаж и ќе објаснат што ќе значи тоа за понатамошен развој на медиумите. Додека водечките комуникациски советници на премиерот и претседателот од регионот, на панел дискусијата “West Wing – како да го советувате претседателот” ќе дискутираат за важноста и улогата на ПР професионалците во кариерата на политичарите, ќе ни откријат колкаво влијание имаат всушност тие и дали нивните клиенти ги слушаат.

Кристијан Новак, еден од најбараните автори денес, на неговото предавање ќе каже како од анонимно момче со неговата работа дојде до теми за кои му било кажано дека не смее да ги отвора.

И оваа година, како дел од Weekend Media Festival ќе се одржи BalCannes, а агенциите од земјите од регионот нивните проекти може да ги пријават до од 1 септември 2018 година. На седмото издание на BalCannes ќе се изберат 25 најдобри комуникациски проекти од целиот регион. Најдобриот меѓу нив ќе добие специјална награда од жирито, BalCannes-ките лавови, додека за најдобрата агенција во регионот се очекува специјална награда – учество на Меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions 2019.

Најважната регионална дигитална награда, SoMo Borac, оваа година ќе биде доделена на Weekend Media Festival во Ровињ. Ќе дознаеме кој ги има најдобрите кампањи на друштвените мрежи, најдобрите веб-сајтови и мобилни апликации, и ќе дознаеме кој доминира во контент маркетингот. Но, ова не е крајот, бидејќи SoMo Borac се доделува во девет категории. Најдобрите ги избира големото жири, составено од дигитални експерти од најистакнатите агенции во регионот. Апликациите се веќе отворени и ќе траат до 5-ти септември.

Освен конструктивните, а понекогаш и провокативни дискусии за трендовите во комуникациската индустрија, Weekend Media Festival е познат по своите најдобри изведувачи. И оваа година очекуваме различни музички програми и дружење долго време во ноќта.