ФИТР грантови: Webgliders со платформа за љубители на вино – Wine Tours Guru

Овој текст е дел од серијалот “ФИТР грантови” во кои што ги контактиравме фирмите кои имаат ИТ решенија од 79-те добитници на последниот повик за грантови на ФИТР. Идејата зад серијалот е јавноста подобро да се запознае со компанијата, продуктот и очекувањата поврзани со грантовите.

ИТ.МК се обиде да стапи во контакт со сите компании од ИТ секторот и нивните одговори ќе ги објавиме како што пристигнуваат.


Споделете со нас неколку информации за вашата компанија… кога е основана, примарна дејност, тековни клиенти или сл… или ако е ново основана, која е структурата и од кого е основана?

Webgliders е основана од Кузмановски Антонио во 2011 година во Крушево. За почеток се бавевме со нудење на услуги од областа на веб девелопмент на клиенти од Македонија и странство. Во изминатите години бројот на вработени стигна до 6, а освен ИТ услуги започнавме и со работа на свои продукти. Во 2017 ја лансиравме “When in X” платформата за резервирање на adventure услуги и тури, понудени директно од локалците. Овој продукт беше избран помеѓу 9 други светски стартапи за акселерација во Мадеира, Португалија на Madeira Startup Retreat 2018.

За поттикнување и развој на outdoor туризмот во Македонија веќе втора година по ред сме ко-организатори на outdoor фестивалот „When in Krusevo”. Во таа насока е и нашиот нов проект WineTours.guru.

Дали може да ни кажете нешто повеќе за проектот за кој добивте финансии од ФИТР? За каков точно проект станува збор?

WineTours.guru е платформа за љубители на вино, преку која корисниците ќе можат да резервираат вински тури, винариите да понудат е-commerce, а на крај сите корисници да имаат социјално вмрежување во оваа област.

Колку време и до кој степен е во развој? Кога најрано би можеле да очекуваме MVP (minimum viable product) од продуктот достапен за јавноста?

За овој продукт MVP може да се очекува во текот на наредната година, кога е предвидено и мапирање на винариите од Македонија и пазарот кој е планиран за првата фаза.

Колку ќе ви помогнат дополнителните финансии од страна на ФИТР? Во кои делови од проектот поточно ќе ви помогнат финансиите од Фондот?

ФИТР во проектот учествува со 70%. Предвидено е со средствата да го развиеме продуктот до фаза на комерцијализација, а во последните два квартали да започнеме со првите корисници и монетзација од страната на B2C и B2B делот.

Дали производот што планирате да го развиете е за домашен или интернационален пазар? Која е вашата примарна целна група?

Продуктот ја има зацртано Македонија како тест пазар, но целта е од почеток да започнеме со повеќе земји од Јужна Европа, каде се наоѓаат и главните играчи во винската индустрија во светот.

 

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии