Facebook подготвува нови премиум реклами

Друштвената мрежа ќе ги надогради своите премиум апликации на 29 февруари. Според презентацијата на Fаcebook, објавена од GigaOm, друштвената мрежа има оптимистички став за новите реклами, очекува тие да бидат 40 до 80 отсто поефикасни.

Новите премиум реклами ќе им обезбедат на оласувачите да креаираат реклами од постови на фан страните, пример статус или фотографија. Слично како што корисниците можат да промовираат пост во својот Timeline, така огласувачите ќе креираат промотивни постови.

Тоа што е важно да се напомене е дека фан страните на брендовите се уште немаат свој Timeline профил, кој се очекува наскоро. Сигурно такви редизајнирани фан страни ќе бидат оптимизирани да истакнуваат реклами.

Facebook Premium Ads Overview

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии