Европска перспектива зошто пропаѓаат проектите за друштвени медиуми?

Еден од најголемите проблеми е што се нема стратегија за друштвени медиуми и што само 7% од компаниите ја разбираат вредноста на корисничката интеракција. Всушност 81% од компаниите немаат стратегија, а кога имаат на компаниите им е потребно долго време да ја имплементираат и средат легално стратегијата и да го започнат проектот.

(via TechCrunch Europe)

2 коментари на “Европска перспектива зошто пропаѓаат проектите за друштвени медиуми?

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии