Дојче Телеком e највреден европски телекомуникациски бренд

Дојче Телеком ја одбрани позицијата – највреден телекомуникациски бренд во Европа.  Компанијата исто така е прогласена за втор највреден германски бренд во светот по Mercedes-Benz. По нив следуваат BMW и Volkswagen. Amazon е прогласен за највреден бренд на глобално ниво, а зад него се наоѓаат Apple и Google.

Според рангирањето на Brand Finance Global 500, Дојче Телеком достигна највисока вредност на брендот во својата историја, со 46,26 милијарди долари. Тоа е зголемување од 15,2% во споредба со претходната година. Од неговото повторно воведување во 2008 година, вредноста на брендот се зголемила за 420%.

Во Македонија, брендот е присутен преку Македонски Телеком, што е дел од Дојче Телеком Групацијата од 2001 година.

Информации за Brand Finance Global 500 на следниот линк, а извештајот може да го преземете тука.