Џеј-Зи не се откажува од Tidal, иако музичкиот сервис веќе е оценет како фијаско

Музичкиот сервис на Џеј-Зи, Tidal, можеби има премалку корисници за да биде музички релевантен, но со оглед на тоа дека сервисот собра над 700.000 корисници за еден месец, сè уште е рано неговите основачи да се откажат од него.

Тоа што можеби треба да го загрижи раперот и директор на компанијата, Џеј-Зи, е нeгативниот тренд на апликацијата, која отпада од најуспешните 700 апликацијии, иако има маркетинг поддршка од ѕвездите како Бионси, Мадона и други. Во истиот период најголемите конкуренти на Tidal, Spotify и Pandora се искачија на трето и четврто место според заработката. А да бидат работите полоши Spotify се искачи на листата, во моментите кога Tidal ја започна анти-кампањата против нив.

Сепак Џеј-Зи нема да се откаже и преку серија твитови се обиде да ја пренесе пораката дека не се предаваат, и да објасни дел од предностите на Tidal, пред се за музичарите:

1 коментар на “Џеј-Зи не се откажува од Tidal, иако музичкиот сервис веќе е оценет како фијаско

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии