Дали би победиле компјутер во листкаменножички?

„Компјутерите го имитираат човечкото размислување со градење на едноставни правила и статистички просек.“

Во играта има две нивоа, почетничко каде компјутерот започнува да гради статистика за човекот и ветеран каде компјутерот влече статистика и шеми од над 200.000 изиграни рунди. Според NYT, вистински случајна игра ќе резултира во секој играч да победи, изгуби и да биде нерешено во 1/3 од времето.

„Но, луѓето не се вистински случајни луѓе и затоа можат да бидат проучувани и анализирани. Додека компјутерот нема да може да ги победи сите рунди, преку време ќе може да ги искористи човечките тенденции и шаблони.”

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии