„Ова не е да се појави Coca-Cola брендот на центарот на екранот. Ова е за да се раскаже приказната што ја вклучува Coca-Cola.“ рече Адам Браун од Coca-Cola за CanadianPress.

Патувањето ќе започне на 1 јануари 2010 година во Мадрид, а блогерите во септември ќе поминат и низ Македонија, за на крај да завршат во Атланта на 31 декември.

Се уште не се знае кои ќе бидат блогерите кои Coca-Cola ќе ги испрати на оваа интересна маркетинг патување. Моментално во трка се 9 финалисти кои ќе бидат објавени на 6 ноември, кога ќе заврши гласањето. Инаку, корисниците гласаат за тоа кои блогери ќе бидат испратени низ патувањето. Исто така, корисниците/фановите ќе можат да сугерираат, предложат и гласаат за кои места да бидат посетени.

Еxpedition 206” e дел од маркетинг кампањата „Open Happiness” на Coca-Cola која е наменета да го рекламира брендот низ друштвените мрежи.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии