Canvas е алатка за нови интерактивни реклами на Facebook

По неколку месеци поминати во тестови, Facebook е подготвен да ја презентира новата алатка за рекламирање Canvas. Canvas е креиран за паметните уреди, поточно оние корисници кои ја користат мобилната апликацијa на Facebook. Она што го овозможува Canvas е создавање на нов вид реклами кои ќе и овозможат на социјалната мрежа зголемена заработка од мобилните платформи. Со оглед на тоа дека иднината ѝ припаѓа на поврзаноста секогаш и секаде, Facebook има одличен план, иако можеби и премногу се потпира на апликацијата.

12765831_693974300742934_571885871_n

Намерата зад Canvas е да се понудат подобри интерактивни реклами кои ќе го задржат вниманието на корисниците. Canvas овозможува креирање на мини веб-страници директно во апликацијата, кои се отвораат 10 пати побрзо од стандардните мобилни реклами. „Првите тестови на Canvas покажаа дека корисниците всушност сакаат да ги прегледуваат рекламите. Дури 53 отсто од корисниците кои го отвориле Canvas разгледале половина од него, а во просек се задржале 31 секунда. Најдобрите Canvas реклами се разгледувани околу 70 секунди“, пренесува Techcrunch.

Коментирај

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Слични статии